Ještě v dobách, kdy dispečink hlásil případy posádkám přímo do vozu pomocí vysílačky, a datové věty nebo GPS navigace byly teprve v plenkách, obdržela posádka výjezd do ulice Konecchlumského. Relace zněla nějak takto: „Pro vůz XY, jedete na Konecchlumského k pacientovi s bolestmi břicha.“ Posádka vyrazila dle instrukcí a po příjezdu na místo však nemohou nikoho najít. Nikdo posádku nevyhlíží a číslo popisné nesedí. Po marné snaze pacienta najít volají zpět na dispečink: „Tak jsme na konci Chlumského a nikdo tu není.“ Pacient byl nakonec ošetřen na správné adrese.
V dnešní době by k takové záměně již dojít nemělo, na vozy chodí datové věty s celou adresou, místo zásahu je zobrazováno na mapě a pracovníci zdravotnického operačního střediska si adresu ověřují a na podobné případy jsou často automaticky upozorňováni.